söndag 18 augusti 2013

Jag är vilse i mitt eget liv.

Att hetsa kan göra så ont. Jag har tappat kontrollen, igen. Det som gick så bra i några dagar. Tränade, åt bra saker och hamnade på ett hälsosamt kaloriintag. Men nu har jag hetsat i flera dagar och magen känns så himla stor. Den som kändes nästan fin igår morse, men bara nästan.

I fredags var det min sista dag på jobbet och jag sa hejdå till min favorittant, är det taskigt att ha en sådan? Jag stannade även över lite mer en än halvtimme, för att vänta på en person för att fråga om jobb. Fick höra hur fantastisk jag var och hade varit. Snäll, söt, duktig, engagerad och mycket mera. Jag förstod inte riktigt att det var mig de pratade om? Jag? Blyga Nathalie? Hur som helst, glad blev jag. Och ett nummer fick jag till någon som bestämmer sådant. Dock kan jag falla på utbildningen. Det beror på hur anställningskriterierna ser ut, fick jag höra, som tydligen ändrats nyligen. Hoppas bara på det bästa, jag ska ringa på tisdag.


Igår tittade jag och Erik mest bara på en massa filmer och åt massa skit. Hetsade så jag fick värmeattacker och mådde fysiskt dåligt. Fyfan vad varm jag var. Men vi hade det bra i övrigt.
Idag har jag inga planer. En kompis vill att jag ska till Rålammhovsparken (?) och titta på utebio. Är det någon av er som ska dit idag? Skulle vara kul att säga hej i så fall! Dock har jag inte bestämt mig om jag vill eller orkar ta mig dit.

Idag vet jag heller inte hur jag vill göra med maten. Jag vill svälta, jag vill hetsa, jag vill träna och äta bra men hamna på max 1200 kalorier, helst under 1000. Fan vad min hjärna fuckar med mig. Vad är det som händer? Jag fattar ingenting! Hetsa känns lättast, det är ju bara att äta. Man behöver ingen kontroll. Hur kommer det sig att vissa dagar kan man hetsa ordentliga mängder mat utan att det känns så jobbigt i stunden medan i andra fall så känns 100 kalorier extra än det man tänkt som det värsta som hänt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar