onsdag 28 augusti 2013

Fasta igen?

Klockan är tio. Jag har fastat i 14 timmar. Mer ska det bli. Helst vill jag inte äta förrän imorgon, men det kommer inte ske. Hoppas som sagt på en 22-24 timmarsfasta. Tuggummi, vatten och cola noll. Men jag dricker aldrig colan. Har den jämt med mig till skolan men öppnar den inte. Sedan tar jag en hemma istället haha. Men kanske dricker den idag. Klockan 19 ska jag tvätta och innan det vill jag helst hinna träna. Slutar skolan 15:45. Sen ta sig hem, sedan gym och sedan hem och duscha och tvätta. Och där någonstans under tvätten, 19-22, så borde jag äta middag. Kan bli att jag äter vid 18. Vi får se. Jag är hungrig men samtidigt inte. Bilden under stämmer in bra. Har dock kollat på massa fin hetsmat på en blogg. Fyfan, vad jag blev sugen på att köpa värsta hetsen, äta och spy. Men det ska jag inte. Jag ska fasta. Hoppas jag. Kontroll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar