onsdag 14 augusti 2013

Uppdatering, sorry för att jag är så off!

Okej, eh i förgår såg det ut så här!

Intag: 1672.
Uttag: 318.
Totalt: 1354 kalorier.

Helt okej, med tanke på att jag försöker äta mer och bra mat, den här dagen var ganska bra.

Igår då?

Intag: 2059.
Uttag: 549.
Totalt: 1510 kalorier.

Visserligen mer än dagen innan men första gången det är grönt på ShapeUp haha. Men fick i mig hela 144 gram protein vilket jag är väldigt nöjd över. Plus åt ganska cleant igår. Jag och Erik gjorde egna hamburgare från grunden! Megamysigt! :) Och åt mest sallad till så det kändes bra, blev kanske en liten stor middag men men. Allt kan inte vara perfekt, vi var ju ändå ute på en PW. Kunde inte springa då min fot gör ont, suck. Hoppas det blir bra snart!

Idag åt jag en stor frukost! En portion gröt med kanel, socker och mjölk samt två low-carb bröd med kalkon på. Jättegott! Även fixat lagad mat till jobbet, för första gången haha. Fatta dåligt jag ätit senaste 3 veckorna. Nu är det dock bara tre dagar kvar på mitt jobb! Ska bli skönt men kommer sakna en tant speciellt! Nu måste jag fixa det sista lilla innan jag drar, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar