söndag 11 augusti 2013

Mysigaste dagen igår!

Gårdagen var bra, inte matmässigt men i övrigt. Hade en mysig heldag med Erik.

Vi åt lite frukost hemma och fixade lite innan vi gav oss iväg till Fjärilshuset. Riktigt mysigt och bättre än vad vi tänkt oss. Fina fjärilar, blommor, fåglar och coola fiskar och dylikt! I deras fik så delade vi på lite pannkakor innan vi åkte tillbaka mot stan. Där vi utforskade nya gator och shoppade lite grann. Lyckades köpa en klänning, en STOR stickad kofta och ett linne att träna i. Sedan åkte vi till Kista där vi åt på O´Leary´s. Mycket mat blev det igår. Men försökte strunta i ångesten, gick ganska bra. Sedan såg vi Grown Ups 2, lite överdriven kanske men ändå rolig! Lite godis och vatten på det. Hade så ont i magen på bussen hem och mådde väldigt dåligt. Då kickade även ångesten in men det fanns inget jag kunde göra. Dagen var ändå så jävla underbar att lite ångest kunde jag stå ut med.

Idag har jag ätit socker till frukost och skrivit på träningsforum för att få lite tips och hjälp. Berättade om ångest, smalhetstankar och dylikt. Får ingen direkt hjälp. Alla säger bara att jag ska söka hjälp och lägga upp ett kostschema med vårdcentralen eller något som kan få mig att sluta hetsa. Alltså åååh. Fattar de inte? Jag vill ha råd via internet, inte ansikte mot ansikte. Jag vill ju kämpa nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar