måndag 26 augusti 2013

23 h!

Jag mötte Alexandra och Erik. De åt glass och jag drack cola zero. Stack sedan till gymmet, medan Erik gick hem och sov. Brände 250, bättre än inget! Klockan 19 åt jag tomatsoppa med pasta, 350 kalorier. Även ätit lite choklad för 100 kalorier tyvärr. :(

Ligger på 200, så det är ju bra ändå. Får se vad jag äter mer. Är sugen på mer godis och har tyvärr värsta påsen här hemma. Men funderar på att ta en frukt eller kanske gröt senare.

Blev alltså en 23-h fasta haha. Kändes bättre att äta sju än åtta, så man inte äter när det är jättesent. Vill ju helst inte äta så mycket mer nu, men blir det något så vill jag inte nattäta som jag gjort lite för mycket i mitt liv. Nu kämpar vi!!!

3 kommentarer:

  1. Sv: Aa jag förstår. Men jag klarar aldrig av att äta så lite särskilt länge. Typ en vecka sen blir det ett flera dagars mat och hat party... Men jag förstår vad du menar. Det är lite obehagligt men man känner ju sig typ duktig om man äter lite, ju mindre ju bättre lixom... Fast så borde det inte vara... Jag kommer nog äta lite mera nu.

    SvaraRadera