onsdag 28 augusti 2013

Vad håller jag på med?

Inget gym, ingen tvätt. Orkade inte. Åt gröt klockan 18. 22 timmar fasta och 181 kalorier. Åt dock nyss lite choklad för 100 kalorier. Värt...

Det värsta är att jag har köpt Ben&Jerry, Chocolate Fudge Brownie. Erik köpte och jag föll i suget. Haft störda cravings för hets idag. Mens är inte kul! Vet inte alls vad jag kommer äta idag. Vet inte hur jag ska äta imorgon. Köpte åtminstone en proteinbar, kan vara bra att ha i skolan/efter träning.

Känner mig så tjock idag. Tänkte använda en ny kjol. Testa fyra olika toppar till. Tjock, ful och äcklig. På med byxor, linne och tjocktröja. Varmt ute men lönade sig i skolan, är nämligen askallt i mitt klassrum. På tunnelbanan så såg jag en smal tjej som var så himla fin, hennes ben alltså.<3 Var så glad att jag inte hade kjol på mig då, tänk vad tjock jag måste ha sett ut i jämfört med henne. I jämfört med alla.

Ångest. Jag vill gå till gymmet och bränna 500 kalorier och sedan äta glass. Det värsta är att jag vet att jag kan äta skit för kalorierna jag har kvar. Det är så jobbigt dock. Gott för stunden men efteråt känner man sig så dum. Jag vill ha Ben&Jerry. Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar