måndag 19 augusti 2013

Fan.

Jag har gått upp 2,5 kilo den här veckan. Jag vet att det är mycket vätska och mat i kroppen, men ändå. Jag kan inte låta det fortsätta så här. Nu ska jag sluta äta så jävla mycket. Nu ska jag äta bra och träna, nu ska jag gå ner i vikt på riktigt. Det är slut på att tramsa så här. Jag vet ju att jag kan. Det har gått förut och det ska gå igen. Jag har faktiskt vägt 10 kilo mindre än vad jag gör nu, men säkert 10 kilo mer också. Dock är det här min högsta vikt det här året. Ingen aning på min högsta vikt någonsin längre haha. Hur som helst. Nu kör vi!

Frukosten blir gröt i alla fall. Jag tror jag ska till gymmet idag. Men maten är viktigast. Träningen är inte det svåra för mig, det är maten. Jag vill fasta men vet att det är dumt, men är noll hungrig vilket gör det mer inbjudande. Men jag ska vara duktig nu har vi ju sagt, äta bra. Inte svälta. Jag gör frukost snart, låter maten smälta och planerar lite och sedan drar jag nog till gymmet.

2 kommentarer:

  1. Ja fasta är ingen bra idé. Då ökar ju chansen bara ännu mer att du misslyckas med att inte hetsa och då hamnar man i den där onda cirkeln igen :/ <3

    SvaraRadera
  2. Kan det vara 2,5kg vätska å mat? Har också gått upp ungefär lika mycket och har liksom P A N I K:.. Vill bara fasta men vet att det är dumt...

    SvaraRadera