måndag 19 augusti 2013

Dagen!

Intag: 1289.
Ut: 400.
Totalt: 889 kalorier.

Målet enligt HSGD idag var 900, vilket jag klarade. (Man får bränna bort det man äter som sagt.)

Imorgon är det första dagen i skolan, inte så pepp. All skolstress m.m. Och maten! Kommer bli så svårt att räkna. Ändå var det i skolan jag gick ner i vikt och inte nu under sommarn. Skäms på mig! Hur som helst så får jag ordna det på bästa möjliga sätt. På onsdag skulle man ha med sig matsäck så då kan jag fixa något kalorisnålt. Imorgon är gränsen 800 och jag kommer starta med en frukost på cirka 200, gröt. Lär träna, annars får jag komma på kalorisnåla saker utan att göra någon misstänksam. Har ju ändå några alternativ. Frukt och grönt, kyckling, gröt, yogurt, knäckebröd, ägg, Viktväktarsoppa och säkert fler saker. Skulle kunna göra en liten portion av kesellapannkakor om jag vill. Aja, jag hoppas att jag klarar dagen och att jag tränar så jag kan äta mer. Älskar att kunna göra så.

Jag är en sådan som hellre äter mer, men bränner bort än att äta lite men inte orka träna. Tror även att det är bättre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar