torsdag 15 augusti 2013

Tankar.

Jag har säkert ätit godis för 200-300 kalorier nu. Det får bli min frukost då, istället för gröt och ev. low carb bröd. Skyll dig själv, Nathalie! Jag vet faktiskt inte hur jag vill äta idag. Jag vill inte låta en dag förstöra hela veckan. Så nu är det skärpning. Idag ska kalorierna ligga på underskott och jag ska helst träna mer än den där timmes promenaden. Men jag behövde den där hetsen igår. Jag åt tills jag hade ont i magen, och lite till. När jag hade ätit en sak så letade jag upp en annan. Tröst, ångest, smärta. Det var ändå bra. Jag ångrar det kanske lite men ändå inte. Det är inte så vanligt efter hets. Men jag tror det är för att det dämpade all skit.

Idag opereras mormor.

Var tycker ni att jag ska hamna kalorimässigt idag?

2 kommentarer:

  1. Hur räknar du ut hur mycket du förbränt vid träning?:) Har du en pulsklocka?

    SvaraRadera
  2. 1500 kcal är väl perfekt?
    Om du har enkelt för att överäta/hetsa, så är väl smartaste sättet att äta lite mer så du slipper suget. Och på 1500 kcal/dag så ligger du ju ändå på ett underskott på 500 kcal (exklusive träning då).
    500 kcal mindre per dag ger dig en viktminskning på ca 0,5 kg/veckan.
    Försök gör en långsiktig lösning ist för kort. mer hållbart.
    kram

    SvaraRadera