fredag 2 augusti 2013

Konstig tjej som vanligt.

Idag, just nu, känns min mage helt okej när jag står upp. Speciellt när jag håller in den. Men absolut inte när jag sitter ner. Usch. Men den är inte så svullen idag, konstigt nog. Mensen börjar väl ge sig. Tur är väl det! Men lär väl hata den när den fått något i sig.

Jag har ingen aning om hur jag ska göra med mitt liv. Gällande mat och träning. Pratade lite med Erik igår. Undrade om han kanske var sugen på att haka på. Bli lite hälsosammare tillsammans liksom. Sedan har jag kanske en gullig träningskompis på G, Olle.

Ska strax till jobbet och har ingen aning om vad jag ska ha med mig för lunch. Senaste dagarna har det i stort sätt varit barer, frukt och lite yogurt någon gång. Vill inte äta i deras matsal. Känns otryggt och äckligt. Nej, jag vill inte. Moget va? Hej, jag har snart jobbat i en vecka på ett och samma ställe men jag vill helst inte äta där, eheheh. Utan jag sitter hellre i omklädningsrummet och mår dåligt. Eheheh. Bra där! Får väl packa ner något. Nu börjar jag känna mig stressad, så ska fixa och dra. Ha en bra dag alla, för det kommer inte jag ha.

Tur att det är helg sedan, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar