fredag 30 augusti 2013

Inte nöjd.

Jag vägde mig idag. Inte nöjd. Tänker inte skriva ut just nu i alla fall. Men jag vet att jag har vägt mer, mycket mer. Och det får vara min tröst. Tror även att en del vätskevikt är kvar i kroppen, slutet av mens men åt bara dåliga saker igår. Vätskebindande! Hetsade också innan dessa dagar som gått ganska bra ändå, så antar att jag i alla fall blivit av med en del hetsvikt.

Jag vill fasta tills jag svimmar. Så känns det just nu i alla fall. Vet inte om jag ska äta under dagen och försöka att inte äta så sent, eller om jag ska fasta och äta ikväll eller om jag ska fasta länge och äta imorgon. Hur som helst så måste jag träna idag. Erik kanske skulle med. Jag måste bränna kalorier. Måste.

Har fastat i 12 timmar och 15 minuter för stunden. Får se hur det blir. Har tuggummi, cola noll, äpple och en proteinbar annars. Knäckebröd finns i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar