fredag 2 augusti 2013

Fuckade ur.

Jag är en blyg och känslig människa. Idag började en kvinna som arbetar där jag arbetar vara lite väl på. Om hur blyg jag är. Vilket jag redan är medveten om och försöker att bättra.Hon var på mig en del och det blev jobbigt. Brände bakom ögoögonlocken och jag gick mot personaltoaletten. Gråt. Kvinnan kom strax in och började be om ursäkt och försökte trösta mig. Bara jobbigt. Jag ville inte kramas med henne.  Jag ville bara hem. Efter ett tag går hon och jag går strax därefter och fortsätter med disken. Gråter lite till fast jag inte vill. Skärper till mig och börjar osäkert skära sallad.  Tänk om jag gör för lite, för mycket eller för fel? Ångest. När jag är klar är klockan tolv och jag går ner till omklädningsrummet och försöker äta lunch. Jag vill svälta, hetsa,  träna och spy. Men jag sitter lugnt och ensam och äter. En kvarts rast kvar. Jag vill inte upp igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar