onsdag 7 augusti 2013

Träning med Olle.

Intag: 1244.
Uttag: 474.
Totalt: 770 kalorier.

Har gått bra idag! Tränade som sagt med Olle och vi körde en del styrka. Verkligen roligt! Trevlig tjej är hon också, riktigt fin. Jag körde en halvtimmes kondition, plus totalt en timmes promenad till och från jobbet. Ätit ganska bra idag också. Det är bra, imorgon ska jag nämligen fika med en vän och jag har ingen aning på om vi ska äta eller bara ta något att dricka då. Pastasallad blir det i alla fall till lunch. Tänkte skriva ut min träning idag!

Kondition

30 minuters promenad x2, till och från jobbet.
8 minuters crosstrainer.
20 minuters motionscykel av något slag.

Styrka

15 reps x 5 set adductor. 15 kilo.
15 reps x 6 set abductor. 15 kilo.
10 reps x 3 set low row. 15 kilo.
10 reps x 2 set per ben glute. 20 kilo.
5 reps x 6 set shoulder press. 5 kilo.
5 reps x set chest press. 10 kilo.

Körde även en annan sak där man stårlutar i en slags ställning med en femkilos vikt och jag gjorde 10 reps per sida. Så det blev 30 reps haha.

Sedan körde vi även lite stretching i tio minuter eller något, kändes bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar