torsdag 8 augusti 2013

Jag har bara ilska och sorg på kontot.

Lunchrast. Proteinbar för 201 kalorier. Innan låg jag på 253 tror jag.  Ligger på 454 vilket är bra iochmed cpfrukost. Alex vill fika igen men har inte cash. Eller kalorier. Har mest ilska och sorg på kontot. För många tankar. Kortslutning. Ångest. Jag vill bara att allt ska bli bra.  mår inte bra just nu. Jag vill gymma bort alla problem.  Slippa tänka.

Hatar när maten blir såhär också. Jag måste börja ta med bättre mat till jobbet så blir risken för hets mindre. Åhh är så frustrerad. Har ingen koll på hur det blir alls idag. Jobbigt. Nåväl jag bbränner minst 116 kalorier till eftersom att jag går från jobbet.

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur du tänker. Jag känner mig fattig. Jag ser inte mat, jag ser siffror. Måste skippa måltider för att jag inte har råd, den där kladdkakan som ser så god ut är för dyr på kalorier. Det känns sorgligt.

    Kram på dig fina Natta. ♥

    SvaraRadera