torsdag 8 augusti 2013

Fetto.

Jag hatar allt. Dagen började ju så bra. Två knäckemackor med skinka till frukost, en promenad till jobbet och en proteinbar till mellanmål. En pastasallad till lunch och en promenad från jobbet. Möter min pojkvän och kompis relativt sent. Vi fikar, på Espresso House. Tar Frapino som vi snackat om. Ville ha en liten men hann inte be innan tjejen i kassan fixa en stor. Bara för att hon före mig tagit en stor. 397 kalorier. Vad fan skulle jag äta till middag? Vi sitter där rätt länge. Har trevligt men jag känner mig så sjukt svag. Efter ett tag äter vi på subway, max 350 kalorier. Då ligger jag ändå okej. Inte där jag vill ligga men okej. Mamma ringer på vägen hem. Ännu mer skit har hänt. Mormor på sjukhus. Jag orkar inte. Tröstäter. Fuckar ur. Äter massa kakor, minst 200 gram. Säkert mer. Och nu jag har säkert ätit minst 200 dåliga kalorier till frukost i form av socker. Varför? För att vi hade inte tillräckligt med havregryn för att göra gröt. Eller kvarg, eller keso, eller något alls. Kul att förstöra det första man gör på morgonen. Aja, ska se om jag kan fixa det till. Om jag orkar. Har ju liksom en till låda med kakor. Fetto.

1 kommentar:

  1. Kämpa på! Det går att bli fri från alla de där kaloritankarna! Kram

    SvaraRadera