måndag 26 augusti 2013

App?

Idag är jag taggad på att bli smal. Det jag får äta i skolan är ett äpple, en energybar (170), cola zero och sockerfria tuggummin. Kanske sallad och knäckebröd från skolan. Men detta är det enda som är tillåtet. Ingen annan mat, ingen skit. Kanske ska till gymmet idag, fast funderar även på att fasta i 22-24 timmar. Alltså vänta med att äta till kvällen, men frågan är om jag kommer orka träna då. Ska i alla fall ha en bra dag. Liten fasta med middag VS bra/kalorisnål mat med träning.

Någon som vet någon app som räknar tid? Fast att man kan lägga in tid som redan passerat. Ungefär som ett stoppur men att jag kan skriva att det redan gått xx timmar och sedan fortsätter den att räkna där ifrån.

Vi får se hur det blir, jag är i alla fall inte hungrig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar