fredag 30 augusti 2013

800 vs 2000.

Efter 18 timmar och 40 minuters fasta mådde jag dåligt. Skulle inte orka gymma. Åt en proteinbar, hoppades på det bästa. Sjukt trött hemma. Varit en jobbig dag i skolan. Har fortfarande inte tränat men ätit ett äpple. Så ligger väl på 310 kalorier. Vet att jag kommer äta mer. Familjen lagar mat. Jag måste komma på vad jag ska göra. Pasta eller gröt tror jag. Åh, vet inte alls var kalorierna hamnar på idag. Finns massor av trigger foods här. Finns kvar B&J-glass, finns chips, morotskaka och jag tror mamma skulle köpa socker på väg hem från Ikea. Vet inte vad mitt mål är. Om det är 800, 1000, 1200, 1300, 1500 eller 2000. Jag har ingen aning. Dagens siffror bestämmer morgondagen. Blir det för högt så får jag kompensera det imorgon. Är ändå ledig så borde kunna fasta eller träna och äta bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar