torsdag 29 augusti 2013

Idag tycker jag inte om livet.

Jag fryser. Hatar att mitt klassrum är kallast i hela skolan. Inte ens tjocktröja hjälper. Eller det hjälper, men inte tillräckligt. Inte ätit än, vill inte äta skolans lunch. Blä. Fasteuret tickar på och visar ungefär 14 timmar och 37 minuter.

Känner mig allmänt nere. Känner mig tjock. Det här är en dag då livet inte är något jag tycker om.

Jag vet inte hur länge jag orkar fasta. Kanske äter redan i skolan, men proteinbar och/eller äpple som sagt. Vill till gymmet och bränna kalorier. Bränna 1000 och äta cirka 1500. Vill äta Ben&Jerry. Helst en hel själv. Och den innehåller 1100 tror jag.

Tänk att jag äter en protein bar (230) och en B&J (1100) då ligger jag på 1330. Och kan äta gröt typ för 180. Bränna 700-1000 och ändå hamna på 500-800. Åh.

Dock kan mamma och mormor ha ätit lite av den. Eller att de kanske vill ha. B&J´n alltså. Borde köpa en sådan där Yollibox istället. Lika mycket mängd men mindre än hälften av kalorierna. (Yogurtglass!) Finns på mitt Hemköp, men risky om den inte är god. Skulle ju kunna äta en halv B&J, fast då kommer jag säkert vilja ha hela. När jag tänker äta en hel så äter jag typ hälften, och tvärtom. Så får säga att jag ska äta hela och hoppas på halva. Eller inget alls. Jag har som sagt ingen aning om vad jag ska äta för middag. Kan bli soppa (350) eller pasta med något (400-450). Skulle vara bra med lagad mat. Var ett tag sen, plus det ser bra ut. Frågan är om jag ska köra en 20-24 timmarsfasta eller inte... Och hur/om jag ska träna. Åh, jag vet ingenting. Jag vill bara ligga i sängen och dö med hetsmat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar