måndag 5 augusti 2013

Men samtidigt så känns det inte okej.

När man är hungrig så att man mår illa, då känns det okej att äta. När klockan är halv tre fast man har lunch vid tolv så känns det också helt okej att äta. Även om jag inte känner någon direkt hunger i magen så känns det i resten av kroppen. Då känns det okej att äta. Men ändå inte. Ångest. Vill fasta. Men det ska jag inte göra.

Har en jobbig dag på jobbet idag eftersom att jag fick reda på en sak igår.  Något som jag varit rädd för har hänt. Men jag vill inte berätta om det här. Inte nu i alla fall. Jag som brukar tycka att det är trist när bloggare skriver att något hänt men inte mer än så är jobbigt. Och nu gör jag likadant.

Hetsade satan igår. Så jag fick ont i magen och mådde illa. 58,3 sa vågen. Jobbigt men jag vet att det är en del vatten och hetsvikt. Det försvinner. Nu ska jag försöka äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar