lördag 24 augusti 2013

När ska jag få fasta?

 Mår så illa nu. Över all mat, alla kalorier, allt fett, hur tjock jag är och över att kläderna inte sitter som de satt för två veckor sedan. Hur är det möjligt att bli tjock så snabbt? Medan det tar en evighet innan man ser att man gått ner. Ska strax titta på film. Jag, mamma, moster, mormor och gammelmormor. Kanske mammas sambo också. Och hunden så klart. Många människor, många kalorier. Mycket ångest. Gammelmormor hade bakat någon bärkaka och sedan så finns ju mina chokladbollar. Jag vill bara hetsa ifred. Tills jag blir alldeles varm och svettas, mår illa och har ont i magen. Tills jag mår så dåligt att jag vill spy. Och sedan även spy ut allt. All mat, alla kalorier, all ångest. Hatar dessa impulsviljor. Blä!



När ska jag få fasta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar