lördag 8 mars 2014

Alla försvinner.

Jag tror jag åt ungefär 1100-1400 kalorier igår. Ingen träning. Och allt som åts efter den där lunchen var onyttigt.

Jag är så trött på livet. Alla bara lämnar. Ni vet ju att min mormor dog svårt sjuk i januari. Mammas sambo gjorde slut med oss efter 16 år och har betett sig som ett svin. Igår kom en till smäll. Min gammelmormor har gått bort. Jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ska göra. Jag har trots detta haft extremt många ätstörsa tankar., vilket får mig att tänka att jag kanske faktiskt har problem. Men det kan jag inte säga ändå. Alla är för trasiga. De orkar inte ens all skit som är. Hur skulle de orka med mig? Jag tror inte ens att mamma skulle tro mig.

3 kommentarer:

  1. Ibland är livet alldeles för hårt. Styrkekramar.

    SvaraRadera
  2. rip. Just keep going. En dag finner vi båda lycka. Tålamod finaste Natta.<3

    SvaraRadera