fredag 14 mars 2014

Födelsedag.

Gårdagens intag: 1081.
Gårdagens ut: 400.
Totalt: 681 kalorier. 

Målet enligt HSGD var 1000. Kunde inte blogga igår. Helt seg. Kom hem och pluggade, sedan gymmet, sedan hem och duscha samt laga mat och äta den, sedan vila och plugga lite till. Har prov idag. Ska plugga på lunchrasten. Duktigt.

Fyller år idag. Känns inte så, kommer inte kännas så. Blir 19. Hatar det. Asgammal. Ångest. Ska äta ute med Erik, hans kompis + kompisens flickvän. Vet inte var men hoppas det går bra. Ska fira med familjen senare tror jag. Alla är inte hemma nu.

Ätit en Skyr än så länge. 120 kalorier. Lär äta en proteinbar på 230. Det skulle totalt bli 350 i skolan. Sedan ska jag hem ett litet tag innan jag beger mig till gymmet. Hoppas att jag orkar bränna en del. Kanske kör styrka, inte bestämt mig än. Målet enligt HSGD är 950 idag. Får hoppas att det går. Har ju ingen aning om var vi ska äta, alltså ingen koll på meny eller dylikt. Om jag ligger på minus efter träningen, eller åtminstone på 0 så borde det gå.

1 kommentar:

  1. Det blir bättre. Det brukar bli bättre. Gymnasiet är ingen rolig period; herregud, TONÅREN är ingen rolig period. Efter skolan har du hela livet framför dig! Tänk på mig, som är gammal nog att vara din mamma ;)

    SvaraRadera