onsdag 19 mars 2014

Planer.

En av de där fem timmarna blev en föreläsning om tobaksföretag. Orkar inte. Behöver matten. Prov nästa vecka och vi har mycket kvar. Jag hörde något om att vi kanske skulle skjuta upp provet ett litet tag. Hoppas, hoppas, hoppas. Jag behöver fatta mer så jag kan skriva ett bra prov. Behöver ett riktigt bra prov. Fattar inte hur jag ska lyckas få bra betyg i matte i år. Stress.

Visste ni om att ansökningarna till universitetet har öppnat? Sjuttonde mars till femtonde april. Mer stress. Mer ångest.

Jag har ätit en Skyr och en proteinbar. 350 kalorier och 36 gram protein. Känns bra. Sugen på riskakor, 110 kalorier. Får se om jag äter det eller inte. Hemma blir det nog kesellapannkakor. Gott och proteinrikt.

Känner mig alldeles seg och trött. Orkar inte med matte men måste. Sedan hem och fixa lite innan man ska prata med mammas exsambo. Orkar verkligen inte. Sedan blir det kondition på gymmet. Hoppas jag orkar och hoppas det går bra. Måste bränna lite med tanke på gårdagens onyttiga intag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar