tisdag 11 mars 2014

Godnatt.

Intag: 986.
Uttag: 250, samt 75 squats.
Totalt: 736 kalorier.

Körde ett tröttsamt konditionspass idag. Orkade inte mycket. Brände 200 på crosstrainern och det kändes tuffare än vanligt. Sedan brände jag 50 på en konditionscykel med ryggstöd. Gick ganska fort. Är glad att jag åtminstone tränade trots att det inte kändes så bra. Brände ju 250 och får förhoppningsvis in liiite mer vana genom att träna fast man inte är superpepp. Imorgon ska jag nog också träna. Har matte hela dagen, 9-14:30 typ.. Kul. Sedan är det öppet hus på Stockholms universitet så dit måste jag, bara öppet hus en gång per år så passa på! Någon annan som ska dit? :D

Funderar på att ta med mig träningssaker till skolan istället för datorn imorgon. Kan bli segt på rasterna men blir så tungt att släpa på annars.. Och då kan jag träna direkt efter utan att behöva gå hem emellan. Dock bor jag ju nära gymmet så ska inte gnälla, men ni vet.. vardagslathet. Får se imorgon bitti.

Inte bestämt mig för om jag kör HSGD eller inte med Högt i skyn. Om jag gör det, så har jag klarat de två första dagarna nu. Och dessutom ätit ganska nyttigt. Inte massa choklad eller så.



Pastasallad med kyckling, pesto och fetaost 10%.

2 kommentarer: