måndag 3 mars 2014

Skit framför näring.

Intag: 976 kalorier.

Jag är så extremt sötsugen och det finns så mycket gott här hemma. Fantiserar om att hetsa och kanske spy när Erik gått och lagt sig men vet att det är sjuka tankar som jag måste undvika.

Jag skulle träna idag men skulle först ladda mobilen och vila. Däckade strax efter fyra och vaknade lite innan sju. Var helt förstörd. Så orkade inte träna. Fick yrsel bara av att ställa mig upp. Ovanligt... Lagade faktiskt pasta till middag och det var sjukt gott. Är fortfarande helt utslagen typ men är rädd att jag kommer ha svårt att somna. Jag hatar mina sömnproblem.

Hoppas på att orka träna imorgon. Planen är typ att äta max 300 kalorier i skolan. Träna. Äta semla med Erik för att det är semledagen imorgon. Hej jag är tjock. Nej men på riktigt älskar typ semlor. Dock 500 kalorier i en. Känns mindre kul. Får se om jag faktiskt äter en ens. Tänkte även försöka gymma. Så 300 i skolan plus 500 från semla är 800. Sen lär man kanske äta någon middag, i alla fall om jag tränar. Annars får jag välja. Så kör vi. 300 i skolan plus semla/middag om jag inte tränar. Tränar jag så bränner jag nog 300-400 och då känns det mer okej att äta mer. Vi får se hur det blir. Hur gör ni? Är det bara jag som är så här tjock? Äter hellre socker framför mat med näring. Undrar ibland om det är en del av min destruktiva sida. Liksom hetsar/restrictar och det jag äter är näringsfattigt så min kropp mår ännu sämre. Hmm.

2 kommentarer:

  1. Jag är expert på att äta väldigt minimalt för att sedan dra i mig en massa skräp. Tror det kallas "reptilhjärna", det är ganska intressant att läsa om faktiskt. Att bli medveten om vad det är som egentligen HÄNDER i kroppen.

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, jag hoppas det... Det är ju antingen det eller så är han inte alls intresserad och de driver med mig... :/

    SvaraRadera