lördag 8 mars 2014

Ångest.

Hur ska jag orka leva? Hur ska jag orka träffa folk? Hur ska jag orka med skolan?  Hur ska jag orka med en till begravning?  Hur ska jag orka någonting?

Jag vill bara ge upp. Jag vet inte ens hur något kan bli bättre kring all denna skit.

Förövrigt har jag en förskräcklig matdag. Ångest. Magen sticker ut och jag vill fortsätta döva känslor med kalorier.

Min kompis Johanna var förbi för en timme sen och gav mig kvinnodagskakor och det är det bästa som hänt denna dag.

2 kommentarer:

  1. åh känner igen mig.. Dövar allt med mat
    hoppas det blir bättre <3

    SvaraRadera
  2. Hej vännen <3
    Har du funderat på att bli vegan? Och framförallt äta mycket rå veganmat?
    Detta funkar genom att du MÅSTE äta stora mängder mat, speciellt frukt under en dag. Kolla runt på youtube på typ fullyrawkristina, super bra! Tror att om du skulle prova det så skulle det kanske bli bättre för dig då du faktiskt måste äta massvis utan att gå upp i vikt + att det har många bra konsekvenser. Du kan ju alltid prova i månader eller något liknande.
    Mega massvis av kramar!

    SvaraRadera