torsdag 6 mars 2014

Hej!

Somnade runt tre.

Sitter i skolan och har extremt tråkigt. Gymnasiearbete och noll motivation. Kör fast. Stopp i huvudet. Orka. Åt ett äpple till frukost och dricker cola zero för stunden. Slutar halv tre och har återigen onödiga lektioner. Gymnasiearbete nu och mer individuellt arbete på eftermiddagen. Jag ska förhoppningsvis träna idag. Kondition om Erik följer med. Annars kanske jag kör lite styrka.

Ge mig nyttiga middagstips, tänk inte på kalorier. Jag fixar det. Funderar på lax men något annat skulle vara kul också.

2 kommentarer:

  1. Lax toppat med färskost(typ philadelphia) i ugn är supergott! Går att smaksätta som man vill, t.ex. med dill och citron :)

    SvaraRadera
  2. Quornfiléer och en stor hög med wokade grönsaker & krydda kanske? Typ en av mina favoritsaker att äta som går ganska snabbt.

    SvaraRadera