torsdag 13 mars 2014

Skola.

Sitter i skolan och har gymnasiearbete. Vi är bara fem elever här, skrattretande. Dock bara jag och en tjej till som faktiskt sitter i klassrummet, de andra är utspridda. Är lite seg och pigg på en och samma gång. Köpte en färdig Ceasarsallad på 7eleven, samt en proteinbar och cola zero. Ekonomisk? Inte särskilt. Måste bli bättre. Men ville ha något mer matigt i skolan idag haha. 275 kalorier för salladen hur som helst. Ska strax äta riskakor för 110. Vet inte om jag äter proteinbaren i skolan eller sparar den. Har liksom nästan ätit "för lite" i skolan, alltså i och med träningen. Hade inte så mycket energi så passet gick inte så bra som jag hoppats, konditionen vill jag knappt prata om haha.

Får i alla fall äta 1000 enligt HSGD idag. Vet inte om jag ska träna idag eller inte. Behöver plugga inför ett naturprov jag har imorgon. Äh, hoppas jag kan köra lite kondition i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar