fredag 28 mars 2014

Fan!

Gårdagens intag: 1317 kalorier.


Det där gick ju inte så bra. Ingen träning heller, måste träna idag... Målet var 800 men det var jag långt ifrån. Ångest.Varför? Jo för att jag åt glass. Kände mig svag och cravingsen höll på att döda mig typ. Vill hetsa. Liksom på riktigt. Planera och vräka i sig. Gå till Hemköp och köpa allt som verkar gott. Åh, farliga tanke...

Idag har jag ätit ett päron än så länge och lär äta en proteinbar i skolan. Så lär äta 350 i skolan. Känns okej. Dock är det fredag och jag är rädd för att överäta. Ska antagligen väga mig imorgon så måste sköta mig idag.

Erik och jag pratade om att söka hjälp igår. Känns jobbigt. Jag behöver ju inte ens hjälp!?

2 kommentarer:

  1. 1317 är inte så mycket, du förbränner väl troligen mer av att bara sitta still. Men förstår, det är helt annat att äta det själv än att se det ur någon annans perspektiv. Ha inte ångest fina du <3

    Cravings är så himla jobbigt. Det är faktiskt värre än hunger tycker jag :/

    SvaraRadera
  2. Inte ska du ha ångest! 1300 kalorier är ju egentligen för lite, men jag förstår dig! Hoppas att det känns bättre nu lite senare!

    Sv: Tack för dina fina ord! Jag slutade på HSGD och kör på så lite mat som möjligt och så mycket motion som möjligt istället. Det borde funka minst lika bra! Massa kramar! <3

    SvaraRadera