måndag 31 mars 2014

Hur gick chokladmonon?

Gårdagens intag: 2017 kalorier.

370 gram mjölkchoklad. Vet ni hur sugen jag var på annat? Vet ni hur jobbigt det var när Erik åt popcorn under bion? Vi såg förresten The Grand Budapest Hotel. Flummig men rolig, mycket skådisar man kände igen. Tips: Ha monos när ni är väldigt sugna på den produkten och inte bara för att tillfälle finns. :)

Jag gick ner sju hekto på det i alla fall. Jag vet att det är mycket vätskevikt och sånt men det är ändå skönt. Det var ju mest det jag gått upp också så att.. Det är väl logiskt att man vill gå ner vätskevikten man gått upp? Tyvärr är det ändå en bit kvar till vikten jag hade i lördags. Ångest. Varför är jag så svag!? Hoppas det droppar av mer snart. Idag ska jag inte köra någon mono eller så. Försöka satsa på runt 1000 kalorier.

Sitter faktiskt hemma och inte i skolan då vi har studiedag. Ska slänga iväg något mail till två kvinnojourer, en i Sverige och en i Riga. De flesta treorna är i Riga nu. Vi har ett projekt i Ledarskap och organisation där vi ska jämföra två ställen, typ kvinnojourer. Eftersom att jag inte åker till Riga så får jag maila dem. Ska försöka ordna en intervju här i Sverige. Ångest, hatar sånt här.. Ugh.

Varför är ärtor så kaloririka? Eller de är ju inte det, egentligen. Men ändå så är dem det. Funderar på att göra en god frukost på väldigt blandade saker. Bland annat ärtor med salt, logic much? Känns jobbigt att slösa kalorier redan, men lär väl sitta vid datorn ett tag till innan jag tar mig upp och äter något. Hoppas på att orka ta mig till gymmet idag. Inte varit där i helgen alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar