måndag 17 mars 2014

Tatueringar.

Jag är hemma nu. Ska strax ut med hunden, sedan ska jag nog ta ett mellanmål. Ska gymma med mamma vid sju om inte senare. Snark...

Funderat en del på tatueringar ett tag. Låtcitat men även saker om mormor och gammelmormor. Funderar bland annat på ett M som ser ut som en trea. Alltså 3 fast liggande. För tre stycken m. Mamma, mormor och gammelmormor. Gammelmormor kallades också mormor. Samt tänkt lite på klassiska fjädern. Både för mormor, gammelmormor och "ätstörningen". Jag vet inte. Vad tycker ni? Har ni tatueringar? Vill ni ha någon? Eller tycker ni kanske att det är jättefult?

3 kommentarer:

  1. Jag har 1 tatuering, texten stay strong på vänstra armen. Ska även tatuera en drömfångare på låret som bla kommer att symbolisera min tvillingsyster & son.

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Vill(och kommer någon gång) skaffa tatuering(ar). Tycker det som du beskriver låter fin fint.^^

    SvaraRadera
  3. Har en text på handleden och ska inom snar framtid göra en text på andra handleden samt en uggla på bröstet (så att vingarna slår ut precis under nyckelbenen). Älskar tatueringar och jag tycker att de du funderar på låter jättefina.

    SvaraRadera