fredag 21 mars 2014

Grov ångest. Hetssug och träning.

Ligger hemma i sängen. Så skönt. Men jag ska till gymmet och träna kondition.  468 kalorier för stunden och jag är hungrig trots att jag nyss åt 150... FÅR inte äta mer nu. Mamma gör Ölandspasta som vi kallar det.  Typ sen födelsedagsmat. Tror en kompis + hennes sambo kommer över också. Jättegott men jätteonyttigt. Lär bli 800 kalorier på bara middag tror jag. Sen skulle vi antagligen fika och jag är så rädd för att hetsa. Försöker tänka att veckan gått ganska bra och att jag kan ha en sämre dag. Hjälper lite men samtidigt har jag sån himla ångest. Vill redan hetsa. Typ chokladmandlar och kanelmandlar och bullar, glass och pasta. Farligt.

Jag känner mig även väldigt seg och trött.  Träningsvärk med. Hoppas jag orkar bränna åtminstone 300 kalorier. 400 skulle också sitta fint. Eller 500..600..700..800..1000. Kan jag inte bara veta exakt hur många kalorier jag kommer äta idag och sen få massa energi att bränna massor så att mitt net blir under 1500 helst? Kommer säkert bara för att vi ska äta skit ha noll energi och typ bränna max 200..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar