torsdag 20 mars 2014

Varför måste man hela tiden hitta på rubriker?

Jag har 45 minuter kvar i skolan och jag har i princip inte fått någonting gjort. Skrivit några rader och några stödord på två olika arbeten. That´s it. Ätit en Skyr vanilj och en proteinbar från Fitnessguru med smak av chocolate crisp. Faktiskt god. Så ligger på 340 kalorier just nu.

Idag ska jag antagligen till gymmet ensam. Erik ville inte dit p.g.a. skavsår och han ska köra innebandy eller något med arbetskollegor imorgon? Ugh. Mamma jobbar halvsent och jag vill till gymmet snart. Efter skolan drar jag nog hem och lämnar skolsaker och hämtar gymsaker haha. Tror det blir styrka idag också, trots träningsvärk. Vi får se hur det går. Just nu känner jag mig lite seg, främst i huvudet.

Funderat en del på kosttillskott idag. Någon som har någon erfarenhet? :)

Middagen blir nog en köttfärstomatsoppa mamma gjort. 275 kalorier. Till den funderar jag på att ta en halv avokado med keso till. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar