lördag 29 mars 2014

Viktnedgång.

Gårdagens intag: 1788.
Gårdagens uttag: 800.
Gårdagens totalt: 988 kalorier.

Jag är glad. Trodde ett tag att jag inte skulle orka bränna 500 ens så 800 känns som sagt riktigt bra. Åt dåliga saker men drack väldigt mycket vatten för att slippa vätskevikt. Vågade faktiskt väga mig imorse. Är nöjd där med. Minus 1,6 kilo. Väger alltså 55,4 igen. Det känns skönt.

Något som känns mindre skönt är all yrsel och att jag ätit alldeles för mycket redan. Klockan är halv två och jag har redan ätit 700 kalorier. :(

Tänkte att idag är det ok att ha en lite högre dag för att få tillbaka lite energi och förhoppningsvis minska all yrsel m.m jag känner av hela tiden. Har spelat lite WoW med Erik idag för första gången på väldigt länge, haha.Ska strax gå på en promenad med honom men tror inte det blir så långt eller jobbigt. Så tror inte jag räknar några kalorier på det. Vi får se. Vi kanske, kanske ska till gymmet idag. Känner mig seg och vill bara äta så just nu bryr jag mig inte haha.

1 kommentar:

  1. Grattis till vikten! Det förtjänar du. Du bor ju nästan på gymmet ;)

    SvaraRadera