torsdag 20 mars 2014

Godnatt.

Intag: 1133.
Uttag: 400. (Samt 45-50 minuters styrketräning.) 
Totalt: 733 kalorier.

Jag har faktiskt lite ångest. Jag hade lätt kunnat hoppa 110 kalorier, åt riskakor bara p.g.a. saltsug fast jag redan "unnat" mig..

Styrketräning

5set x 5reps 5kg shoulderpress.
5set x 5reps 5kg chestpress.
5set x 10reps 20kg low row.
6set x 10reps 20kg legcurl.(För mycket träningsvärk för högre vikt.)
7set x 10reps 25kg legextension.
10set x 10reps 30kg abductor.
10set x 10reps 30kg adductor.
5set x 10reps 20kg glute. (Per ben!)
7set x 10reps 25kg lower back.
6set x 10reps 15kg abdominal crunch.
5set x 5reps squats i smithmaskin, stången väger 18 kg.

Nedan är ett kvällsmål för 270 kalorier. Lättglass, varma hallon och sockerfri choklad. Så himla gott! Kändes okej när jag tränat så bra. Tycker nog riktig mat är svårare än glass. Konstigt det där.. Läste dock på ett forum där man skrev om EDNOS (UNS) och många verkade ha lättare för att äta dåliga saker än riktig bra mat. Så jag är väl inte ensam där.. Dock är jag nöjd med dagen. Hade ju kunnat äta Ben och Jerry, vilket känns värre än lättglass med hallon och sockerfri choklad liksom.
  

1 kommentar:

  1. Åh, vad gott det såg ut!

    Sv: Tack fina! Mm, kanelknäcke är såå gott! Dock är det ett triggningsmoment så jag försöker att inte köpa hem det. Hade jag varit normal hade det stått ett paket i skafferiet! :)

    SvaraRadera