onsdag 26 mars 2014

Fasta?

Jag har inte ätit än, vet att klockan inte är mycket men är ändå uppe i 18 timmars "fasta". Hoppas på att fasta 22 åtminstone.

Har cola zero, vatten och sockerfria tuggummin. Alltid lika bra. Har även ett äpple och en Skyr i väskan men hoppas på att inte behöva något av dem. Är tyvärr trött och omotiverad att göra något skolarbete. Har gjort lite svenska och hoppas på att kunna göra matte med några, om de dyker upp, i eftermiddag. Annars blir det nog mer svenska.

Idag ska jag och Erik kanske tvätta om det finns någon ledig tvättid. Ska försöka ta mig till gymmet idag igen, eheh. Men bara kondition. Har träningsvärk hahah. xD Mamma vill gymma efter sju men det är ju antagligen då jag ska tvätta om jag ska. Annars vet jag inte hur jag ska göra. Träna ändå eller vänta på henne. Vet heller inte om jag ska äta något innan eller inte. Livet är så enkelt... Vill bara sova.

Har ju pratat mer med Erik om mina "problem", vilket jag inte vet om jag är nöjd med eller inte. Vet inte hur jag ska få honom att förstå varför jag gör som jag gör.

2 kommentarer: