söndag 16 mars 2014

Fastfrusen.

Jag hatar att varken vara frisk eller sjuk. Jag hatar, hatar, hatar det. Jävla mellanläge. Skivan står bara och hackar på ett och samma ställe, ungefär. Jag blir avundsjuk på folk som är sjukare och jag blir avundsjuk på folk som är friskare. Vad fan är det här för helvete? Vad fan ska man göra ens? Jag vill ge upp. Bara lägga mig ner och aldrig behöva gå upp igen.

Jag älskar mat. Jag hatar mat.
Jag älskar träning. Jag hatar träning.
Jag älskar thinspo. Jag hatar thinspo.
Jag älskar sjukdom. Jag hatar sjukdom.
Jag älskar friskhet. Jag hatar friskhet.

4 kommentarer:

  1. Japp, förstår precis hur du menar. Så sjukt jobbigt att vara mellan frisk och sjuk.

    SvaraRadera
  2. Jag känner också sådär. Jag vet inte om jag hatar eller älskar denna sjukdom.

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Känner precis sådär också.. Vet inte om jag ens är sjuk eller om jag är frisk.

    SvaraRadera