torsdag 20 mars 2014

Träning och mat, vad annars?

Gårdagens intag: 1610.
Gårdagens uttag: 400.
Gårdagens totalt: 1210 kalorier.

Helt okej-nöjd. Dock var 400 av kalorierna onyttiga. :/ Dumt. Nåväl. Idag får det bli bättre!

Sitter i skolan och ja.. sitter. Dricker cola zero och funderar på att äta. Är hungrig men vill inte äta än. Alltid dessa ätstörda tankar haha. Har i alla fall gymnasiearbete. Jag har skrivit en mening idag. Bra jobbat liksom. Arbetet ska in om fem veckor tror jag. Lever i förnekelse och fokuserar på fördjupingen i svenska istället, eheh.

Idag ska jag nog träna också. Fan vad glad att jag kommit igång med träningen. Även maten har blivit bättre. Ätit mer riktig mat. Mer proteiner istället för bara massa snabba kolhydrater. Skönt. Igår åt jag liksom 120 gram protein, sjuuukt!

Förra veckan tränade jag sex gånger. Denna vecka har jag tränat tre gånger, idag lär bli den fjärde. Kanske kör styrka idag igen, igår blev det "bara" kondition. För övrigt gick konditionspasset jävligt bra! Sista tiden flög iväg!


2 kommentarer:

  1. Vad konstigt att ni har så lång tid på er med gymnasiearbetet! Vårat skulle vara inne den sista februari :o

    SvaraRadera
  2. Så bra att du känner att du kommit igång med träning och även mat osv! Bravo Nathalie. c: men du, man behöver ju inte såå mycket protein hihi.^^

    SvaraRadera