måndag 3 mars 2014

Trött!

Gårdagens intag hamnade kanske på 2000? Vi var ju borta på middag hos min morfar. Var okej. Trevligt men så sjukt trött och mamma var jobbig. Så dåliga sömnrutiner. Gud,hon irriterar mig så mycket nu för tiden. På väg hem så gick jag och mamma en promenad. Hon ville hellre gå efter bussen, istället för att ta tunnelbanan. Helt okej för mig.

Jag har inte sovit särskilt mycket inatt. Under 4 timmar antar jag. Men men, man ska vara glad för det man får. Extra jobbigt när man lämnar en megasöt älskling kvar i sängen. Han har sovmorgon, så avundsjuk. Ville verkligen inte upp. Nu sitter man hur som helst i skolan och ska ha engelska. Inte pepp. Vi har någon muntlig grej idag som jag inte förstått så det känns inte så bra. Jag som redan hatar muntliga saker, speciellt på engelska...

Både mamma och Erik jobbar sent idag så jag ska försöka ta mig själv till gymmet. Mamma ska börja träna i veckan verkar det som. Även börja med maten. Så nu tänker jag inte smyga lika mycket när jag väger mat. Nu ska jag fan gå ner i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar