måndag 31 mars 2014

Fuck life.

Update.

När ens typ bästa vän fyller år och vill träffas för att äta ute..... Idag. Snart. Lunch. Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill bara äta min vägda mat och gå till gymmet. Vet inte vad hon vill äta heller. Försökte med Subway, relativt safe och är enkelt att ta reda på ungefärliga kalorier. Dock verkade hon inte lika sugen.

Ska hoppa in i duschen nu för mitt hår är för smutsigt för att gå ut med. Fan, hade tänkt gymma i smutsigt hår och sedan duscha. Nu lär det bli dusch x 2 idag. Segt. Erik jobbar kväll och antar att mamma också gör det. Så kan ju lätt gymma ikväll utan att missa umgängestid. Inte för att jag umgås med mamma direkt men ändå.


ÅÅÅÅÅH. Ångest. Jag behöver ha en bra dag! Jag behöver inte äta lunch ute som bara kommer sväljas med ångest. Lär ju behöva stå på gymmet i en evighet om jag har otur nu.

Btw, hejdå frukost/lunchen med ärtor m.m...

3 kommentarer:

  1. Åh, hatar när sånt oplanerat händer! Får alltid skyhög ångest då!

    Sv: Då har du ju ändå ett tag till på dig, men gör inte som jag och skjut upp det till helgen innan, hehe. Mitt handlar om barn som flyttar och byter skola, hur det påverkar dem osv. :)

    SvaraRadera
  2. Jag antar att det var du som kommenterade på mitt sista inlägg, du glömde länken till ditt namn :)
    sv: Vad menar du för siffror? Mått eller vikt? :) Jag har inte vägt mig på jättelänge så jag vet inte, sist jag vägde mig vägde jag 46 ungefär men slutade väga mig för att jag gick upp hela tiden och blev helt psyko av frustration. Jag är 168 lång :)

    SvaraRadera
  3. jag tycker det är lite jämfört med förr då jag kunde/fick springa flera timmar om dagen. nu kan jag knappt köra någon kondition pga benskada så blir inte så trött, plus att passen jag går på är jag nybörjare på så jag kan inte ännu ta ut mig sådär maximalt när jag knappt vet vad jag gör på passen, haha!
    men tack ändå, och jag undrar hur du orkar stå emot hetssugen <3

    SvaraRadera