torsdag 6 mars 2014

Godnatt.

Intag: 1362.
Uttag: 450.
Totalt: 912 kalorier.

Nöjd! Åt bra mat men även lite lättglass med värmda hallon och en liten chokladbit. Känns bra ändå i och med träningen. Kollat massa träningsbloggar idag. Tror jag ska testa lite styrketräning imorgon eller på fredag. Har ju egentligen velat det länge nu haha. Höll ju på ett tag förut också. Synd att jag slutade.

Klockan är tolv och jag ska strax gå och lägga mig verkar det som. Har lite halsbränna och känner mig seg men inte trött. Är snarare pepp på att träna och förberedningslaga massa nyttig mat. Hahah, vi får se hur länge det här håller i sig. ;)

Hur mår ni?

1 kommentar:

  1. Men bra jobbat!! Tycker styrka är den roligaste formen av träning, har betydligt svårare för att tröttna på den!

    SvaraRadera