torsdag 6 mars 2014

Träning och inhandling av nyttigheter.

Intag: 782.
Uttag: 300. Samt styrketräning.
Totalt: 482 kalorier.

2set x 5reps 5 kg shoulderpress.
2set x 5reps 10 kg shoulderpress. (Kände för att öka.)
3set x 5reps 5 kg chestpress. (Mina armar är löjligt svaga. Särskilt den högra, då jag är vänsterhänt.)
1set x 10reps 15 kg legcurl
3set x 10reps 20 kg legcurl. (Höjde här med.)
5set x 10reps 20 kg abductor.
3set x 10reps 25 kg abductor. (Höjde även här.)
10set x 10reps 25 kg adductor.
5set x 5reps 15 kg abdominal crunch.

Körde även 50 squats, knäböj, hemma då jag funderar på att starta utmaningen! (Bild längst ner.)

Behöver inte säga något, ni vet att jag är nöjd. Ätit ganska nyttigt också. Förutom bilderna så har även ett äpple och ett litet paket riskakor. Körde styrka för första gången på aslänge så passade på att testa Vanilla Wildberry-pulvret från Fitnessguru. Fyfan vad äckligt. Klunkade allt så fort jag kunde bara. Hoppas de andra smakerna är goda och funderar på att blanda dem med annat än vatten. Kanske testa att göra proteingröt med pulvret med smak av choklad och hasselnöt imorgon? Vi får se. 

Idag var jag och mamma och STORHANDLADE på Coop. Sex kassar NYTTIG mat och massa cola zero. Känns bra. Hon vill också komma igång med mat och träning. Tror det kan bli bra nu, tror det är min chans att lyckas.


 


4 kommentarer:

  1. Sv: Ja, det hade varit trevligt! Att göra det tillsammans! Ska uppdatera inlägget och se om någon mer vill vara med! :)

    SvaraRadera
  2. Grymt jäkla tränat, du ska absolut vara nöjd!

    SvaraRadera
  3. Men gud, vad bra! Kick ass, alltså!

    SvaraRadera
  4. Duktig du är! Jag måste också börja träna.

    SvaraRadera